back on track


Nu är jag tillbaka efter ett långt uppehåll. Men massa saker har hänt, bla. så va jag i Gamleby förra veckan och hade syslöjd, hemkunskap, orientering med mera. Orienteringen va verkligen hemsk! inte nog med att vi letade efter en kontroll i typ 2 timmar så regnade det och va hur kallt som helst. Fast jag har nog aldrig uppskattat en dusch så mkt som jag gjorde efter haha.

Sen så sydde jag en hallonröd/ rosa cockailklänning också. Jag blev faktiskt nöjd förutom att det va för stor på mig. Kanske kommer det upp en bild på den snart!






gorgeous:
kläder från victorias secret, skor från Din sko och parfym från parfym.nu 
Jag verkligen älskar victorias secret, dom har så underbara bikinis, underkläder och kläder. Även skorna från din sko är grymt snygga, gillar speciellt de första.  








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0