wihhooo

Hur stressig vecka som helst, hur skönt som helst med HELG, hur skönt som helst att so provet är över, hur bra som helst med vårkänslor, hur bra som helst att vi snart åker till rom och gash va jag längtar till sommarn ååååh. 

Har verkligen inte haft tid för bloggen i veckan, den tid jag inte har vart i skolan har jag pluggat, nästan i alla fall haha, men nu är det värsta över. Hade so pov idag, okej tror jag iaf att det gick. Sen hem och fixa lite och vidare till Pernilla, Charlie och teddy, gick på en långpromenad, hur mysigt som helst. Puss
 


Kommentarer
Postat av: Alice :D

Du, oförlåtligt, du skulle ta bort bilden sa du ! haha<3

2009-03-21 @ 10:22:17
Postat av: alice :D

Du, oförlåtligt. Du skulle ta bort bilden sa du! haha <3

2009-03-21 @ 10:23:26
Postat av: Anonym

oj, du fick visst två stycken likdana kommentarer! haha <3

2009-03-21 @ 10:24:13
Postat av: ELLINOR

men den är ju fin ! <3

2009-03-21 @ 10:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0