chilli chappy chivas?

ojojoj dålig uppdatering! men nu kmr en kort sammanfattning av första dagarna på sommarlovet !

På sön åkte vi upp till öre och så hämtade vi min bäbis på vägen. charlie hette den men jag vet inte riktigt vad den ska heta, troligtvis bllir det hugo, chilli, chappy elr chivas. vad tycker ni? aja sen på tisdagen jobbade jag, likaså idag.  jag städade rum men imorgon ska jag stå i affären, yees haha och ikväll har vi precis ätit en härlig middag med varma hjortron och glass, yammi. puss!

hände nått knas med att lägga bilder, kan bara lägga in en bild i varje inlägg så de kommer lite huller om buller





Kommentarer
Postat av: cecilia

Jag tycker att han ska heta chico :)

2009-06-20 @ 10:49:34
Postat av: cecilia

Jag tycker att han ska heta chico :)

2009-06-20 @ 10:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0