shopping

för första gången på länge har jag faktiskt pengar. fick pengar på födelsedagen och så fick jag min lön idag. när jag har pengar så hittar jag aldrig nått att köpa och när jag inte har pengar kan jag hitta hur mkt som helst som jag vill ha. men jag kmr väl på nått.

trodde att det va min sista dag på jobbet idag, men det var det inte, jobbar nästa v. på mån-tors också. usch vilken pina det va att jobba när det är 30 grader ute! men som tur va så slutade jag vid 2 så då drog jag först med moster mia till peppnchilli och kollade lite. efter det drog vi direkt till djupudden och sola och bada hahaha. puss! 

tyvärr så blir det inte så bra uppdatering, bara massa tråkiga texter men jag lovar att bilder kommer. förhoppningsvis idag! 

Kommentarer
Postat av: malin

ellsan, jag saknar dig! <3

2009-07-26 @ 08:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0