FÖRLÅT

för grymt dålig uppdatering på bloggen, har inte bloggat på jag vet inte hur länge , men på den tiden har jag bla. hunnit med att fira kajsa, sy en dress, vart i gamleby vilket va great, fast eftersom jag inbte hade med mig någon kamera så väntar jag på att pernilla & malin ska skicka bilderna till mig, så bilder kommer snart, håll ut.

va en sväng på stan idag och hittade en hel del fint, bla ett urgulligt linner på gina och en ring, och min klocka på ur&penn som jag bara måste ha, gud vad jag längtar tills nästa månad då jag får pengar. haha men som vanligt kommer väl dom vara slut efter bara några dagar. nu ska jag iväg och träna. slänger in lite bilder när jag kommer hem. ciao beella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0