bad day

I'm sitting here in the boring room
It's just another rainy Sunday afternoon
I 'm wasting my time
I got nothing to do



vääääldigt seg och tråkig dag, vaknade först 20 i 8 ! fattar inte hur jag hann eftersom jag skulle ta bussen 8. sen gick jag i skolan tills 11, varför  kan vi bara inte få va lediga nu och gå lite längre på fredag ? aja, sen va det utvecklingssamtal vid tolv och sen vidare hem. har sjukt tråkiiiiigt men ingen lust att ens gå utanför dörren, man kan ju knappt det nu, jag funderar på att flytta ! till typ thailand eller florida där det är varmt. snart måste jag iallafall  till träningen, det gör inte precis dagen bättre.  äh , ska inte låta mitt kassa humör gå ut över bloggen så nog om det .
PUUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0