INLÄGG FRÅN ÖREGRUND

Kom till öregrund igår kväll/natt och stannar här tills på lördag då jag, cecilia & far ger oss iväg till kungsberget, väldigt behövligt eftersom det va 2 år sen jag stod på ett par skidor sist.

Här kommer en sammanfattning av helgen:
LÖRDAG blev det stan med cecilia, köpte en klocka på klockaffären där på hörnet vad den nu heter, va nån endagsrabatt så fick den för endast 398kr, slänger in en bild på den  också. Blev även sleepover hos idis, jag & pernilla dygna, hahha men sen så sov jag halva SÖNDAGEN. MÅNDAGEN tillbringades tillsammans med Jennifer, hyrde film & hade det great. bye puss

Kommentarer
Postat av: pppppeeeerrrri

skit kul att du köpte klockan på måndagen när du hade den på lördagen :S

2009-02-18 @ 12:25:19
Postat av: ELLINOR

ursäkta mig skrev fel, nöjd nu?

2009-02-18 @ 18:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0