voice 09

Kom hem igår, va helt slut så jag orkade inte blogga! the voice va riktigt roligt med grymt mycket folk ! när vi skulle ta oss hem sen så missa vi tåget. Som tur va så gick den en senare så vi åkte tåg från sthlm till knivsta, därifrån buss till uppsala. I uppsala fick vi vänta nästan två timmar på att bussen skulle komma, träffade världens sötaste håkan där haha. men iaf så tog vi nattbussen hem, va hemma runt 5. sen skulle jag upp igen vid 8 för att fira min kusin, det va tungt kan jag säga! va halvdöd till att börja med men sen piggnade jag till efter ett tag som tur va . på hemvägen till nyköping köpte jag mobil & tv för lönen. det behövdes enormt mkt eftersom teven som jag har nu spökar haha så nu är man pank! PUSS


Kommentarer
Postat av: alexandra

snygga skor!

2009-08-18 @ 21:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0